اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ تیر ۶, چهارشنبه

هجوم مردم به پمپ بنزين‌ها

معاون فرماندار تهران درگفت‌وگوباايسنا:
دربرابر اقدامات برخي سوء استفاده كنندگان اقدام مي‌شود

سرويس: حوادث
1386/04/06
06-27-2007


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث

درپي اعلام خبر سهميه‌بندي بنزين در ساعت پاياني روز سه‌شنبه بسياري از صاحبان خودرو در تهران براي تهيه بنزين پيش از آغاز رسمي سهميه بندي در نيمه شب، به پمپ بنزين‌ها هجوم بردند.

به گزارش خبرنگاران ايسنا،هجوم مردم به پمپ بنزين‌ها ضمن ايجاد ترافيك شديد، بي‌نظمي‌هايي را نيز در سطح شهر به وجود آورد و عده‌اي با سوء‌استفاده از اين شرايط به ايجاد اغتشاش و برافروختن آتش در برخي پمپ بنزين‌ها اقدام كردند.

اين درحالي است كه وزيرنفت پس از اعلام خبر سهميه بندي با حضور دربرنامه گفت‌وگوي ويژه شبكه دو سيما اعلام كرد با توجه به سهميه‌بندي در نظرگرفته شده مردم تا سه ماه آينده هيچ مشكلي در تهيه بنزين ندارند و بعد از اتمام اين مهلت نيز دولت براي حل مشكل بنزين برنامه‌ريزي مي‌كند.

وزير نفت تاكيد كرد: دولت نخواهد گذاشت مردم در تهيه بنزين با مشكل مواجه شوند.

اما اين اعلام ديرهنگام وزير نفت از بروز پاره‌اي ناآرامي‌ها در سطح شهر و برخي مناطق حومه از جمله اسلام شهر جلوگيري نكرد.

درهمين زمينه صبوري ، معاون سياسي - امنيتي فرمانداري تهران، به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به اينكه بحث سهميه‌بندي بنزين از مدتها قبل مطرح شده بود تدابير لازم صورت گرفته است كه احيانا اگر ازدحامي در پمپ‌بنزين‌ها صورت گرفت آنها بتوانند با سرعت لارم انتظارات را برآورده كنند و اگر مشكلي پيش آمد دستگاههاي زيربط بتوانند سرويس‌هاي لازم را ارائه دهند.

وي درباره برخي تخريب‌ها و آتش زدن برخي پمپ‌بنزين‌ها اظهارداشت: دستگاههاي ذي‌ربط حسب وظايف ذاتي كه دارند تدابيري انديشيده‌اند تا در برابر اقدامات برخي سوءاستفاده كنندگان از شرايط اقدام كنند.

وي خاطرنشان كرد: شايد سهميه‌بندي بنزين براي برخي افراد بهانه‌اي باشد، اما تدابيري انديشيده شده كه مشكلي پيش نيايد.

صبوري درباره برگزاري جلسه شوراي تامين استان در اين ارتباط گفت: اين امر با تشخيص روساي شوراي تامين است كه با مشورت اعضاي ستاد تامين تصميم مي‌گيرند كه اگر لازم است سريع جلسه فوق‌آلعاده برگزار كنند.

تا لحظه ارسال اين خبر همچنان گزارش‌هاي خبرنگاران ايسنا از بروز پاره‌اي ناآرامي‌ها در برخي بخش‌هاي شهر ازجمله در منطقه حكيميه گزارش مي‌دهند.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

انتهاي پيام
کد خبر: 8604-03259



هیچ نظری موجود نیست: