اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ تیر ۶, چهارشنبه

حداقل 5 جایگاه پمپ بنزین تهران سه شنبه شب در آتش سوخت / غافلگیر شدیم

رئیس انجمن جایگاهداران استان تهران در گفتگو با مهر :
حداقل 5 جایگاه پمپ بنزین تهران سه شنبه شب در آتش سوخت / غافلگیر شدیم
ناصر رئیسی فر رئیس انجمن جایگاهداران استان تهران گفت : به دنبال اعلام ناگهانی اجرای سهمیه‌بندی بنزین سه شنبه شب حداقل 5 جایگاه عرضه این فرآورده سوختی در تهران در آتش سوخت و تخریب شد.

رئیس انجمن جایگاهداران بنزین در استان تهران درگفتگو با مهر درباره وضعیت نابسامان جایگاه‌های عرضه بنزین گفت: شب سه شنبه حداقل 5 جایگاه در استان تهران به طور کامل آتش گرفت و تخریب شد.

ناصر رئیسی فر گفت : اگرچه پمپ های بنزین این جایگاه ها کاملا بسته بود و آتش سوزی ها به دلیل وجود بنزین نبوده است اما ساختمان و تلمبه های این جایگاه و دیگر تجهیزات موجود در جایگاه به آتش کشیده شد.

به گفته وی ، این جایگاه ها شامل انتهای اتوبان نیایش ، شیر پاستوریزه ، حکیمیه تهرانپارس ، خیابان نیروی هوایی ، ابتدای جاده دماوند بوده اما ممکن است به این تعداد افزوده شود.

وی تصریح کرد: اعلام یکباره سهمیه بندی و غافلگیر کردن مردم و جایگاهداران باعث اتفاقات سه شنبه شب شده است به گونه‌ای جایگاهداران فرصتی برای ارتباط با نیروی انتظامی و اعمال امنیت نداشتند.

وی ادامه داد: در بسیاری از جایگاه ها نیز خسارت های مالی همچون سوزانده شدن تلمبه ها و ساختمان ها وارد شد.

رئیسی فر اضافه کرد: عدم جلب اعتماد مردم ، انتشار اخبار ضد و نقیض و اعلام ناگهانی باعث این اتفاقات شد و سه شنبه شب جایگاهداران به اندازه ای غافلگیر شدند که نمی توانستند دست به هیچ کاری برای دفاع از اموال خود بزنند.

هیچ نظری موجود نیست: