اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۳, پنجشنبه

تجمع مقابل دانشگاه تهران در پی اهانت به دانشجوی محجبه

تهران - حیات
در پی بی حرمتی یکی از استادان دانشگاه تهران به یک خانم محجبه ، دانشجویان این دانشگاه مقابل درب اصلی این دانشگاه تجمع کردند .


به گزارش حیات ، یکی از اساتید دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در یک اقدام وقیحانه حجاب یکی از دختران محجبه را در سر کلاس درس ازسربرداشت. در پی این بی حرمتی بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران - صنعتی شریف و دیگر دانشگاه ها از ظهر امروز مقابل این دانشگاه تجمع کردند .
در ابتدای این تجمع دانشجویان نماز ظهر و عصر خود را مقابل دانشگاه تهران برگزار کردند ، و در ادامه تجمع ،دانشجویان با شعارهای خود خواستار اخراج این استاد دانشگاه شدند .
تجمع کنندگان دانشجو با شعار هایی همچون" استاد آمریکایی - اخراج باید گردد" ، " استاد نامسلمان اخراج باید گردد"، " غیرتی ها کجایند؟"، "بی حرمتی نسبت به حجاب تا کی؟"، "امسال فاطمیه چه زود رسید"، " استاد آمریکایی شرمت باد"، "وامصیبتا؛ کشف حجاب اجباری دختر چادری در دانشگاه اسلامی"، "انقلاب فرهنگی تکرار باید گردد"، "دانشگاه اسلامی جای منافقین نیست"، "حاشا به غیرت اساتید"به تجمع خود ادامه دادند.
در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بیانیه ای خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه نسبت به اینگونه مسائل و محاکمه این استاد دانشگاه تهران شدند

هیچ نظری موجود نیست: