اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ خرداد ۲۴, پنجشنبه

پيام مهم رهبر انقلاب به‌مناسبت هتك حرمت حرمين عسگريين


اينجانب اين مصيبت بزرگ و ساير مصائب مسلمين را به حضرت بقيه‌الله ارواحناه فداه تسليت عرض ميكنم.

۲۴ خرداد ۱۳۸۶ - قبل از ظهر ۰:۱۱ تعداد بازديد: 119 كد خبر: ۶۹۲۶۴

آيت الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در پيامي ضمن تسليت مصيبت بزرگ هتك حرمت مرقد مطهر حضرات عسگريين سلام‌الله عليهما، سرويس‌هاي جاسوسي اشغالگران و صهيونيست‌ها را طراحان اصلي اين جنايت بزرگ دانستند.

رهبر انقلاب تصريح كردند: علماء و بزرگان جهان اسلام و عموم مسلمانان بويژه مردم عراق شيعه و سني بايد ضمن هوشياري درقبال سياست خطرناك تفرقه افكني دشمنان ، خويشتنداري خود را حفظ و همدلي با برادران مسلمان را بيش از پيش رعايت كنند.

متن پيام ولي امر مسلمين جهان به اين شرح است :
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله وانااليه راجعون
دست تبهكار فتنه‌انگيزان بار ديگر خنجر زهرآلود خود را به پيكره‌ي امت اسلامي فرود آورد و مرتكب جنايتي فجيع شد. حادثه‌ي انفجار درحرم سامراء و هتك حرمت مرقد مطهر امامين همامين عسگريين سلام الله عليهما نه فقط دل شيعيان جهان را خونين و عموم مسلمان را كه به خاندان مكرم پيامبر اعظم صلي‌الله عليه وآله عشق و ارادت مي‌ورزند، غمگين و جريحه دار كرد، بلكه دنياي اسلام را در برابر توطئه‌ي هولناكي قرار داد كه هدفش ايجاد جنگ داخلي در عراق و مشغول كردن ملتهاي مسلمان به حوادث خونين مذهبي و فرقه‌ئي است.

عاملان كوردل و سيه‌روي اين جنايت بزرگ ، چه بازماندگان كافركيش رژيم بعث صدامي باشند و چه متحجران فريب خورده وهابي و سلفي، ترديد نمي‌توان كرد كه سرويس‌هاي جاسوسي اشغالگران و صهيونيست‌ها طراحان اصلي اين نقشه‌ي پليدند. اشغالگران براي سست كردن پايه‌هاي دولت مردمي عراق و توجيه حضور نامشروع خود در آن كشور، ميدان را براي تروريست‌ها و وحشت آفرين‌ها باز گذارده و ميان برادران مسلمان آتش افروزي مي‌كنند. حرم مطهر عسگريين قرنها در شهر سامراء و در ميان مردم اهل تسنن محترم بود و هرگز كسي در هيچ دوره به ساحت مقدس آن اهانت روا نداشته بود.

اكنون در دوران سلطه‌ي اشغالگران اين دومين بار است كه چنين بيشرمانه و جنايتگارانه به آن جايگاه رفيع و قدسي تعرض مي‌شود. اشغالگران عراق نمي‌توانند از مسووليت اين جنايت بزرگ شانه خالي كنند.

برادران شيعه و سني عراق به هوش باشند كه در دام توطئه‌ي دشمن نيفتند.

مسلمانان در همه‌ي جاي جهان بيش از گذشته بايد مراقب سياست تفرقه‌افكني و جنگ افروزي دشمنان اسلام باشند. امروز دشمنان درعراق ، در فلسطين ، در لبنان و در هر نقطه از جهان اسلام كه بتوانند آتش افروزي مي‌كنند و با بهانه‌هاي گوناگون مذهبي و قومي و حزبي و غيره مسلمانان را به صف آرايي در برابر يكديگر و برادركشي تحريك مينمايند. مسلمانان نبايد به آنها در اين هدف ننگين و خطرناك كمك كنند. علماي محترم اهل تسنن فاجعه‌ي سامراء را محكوم كنند و صريحا بيزاري خود را از مرتكبان آن ابراز نمايند و علماي محترم شيعه، پيروان اهل بيت عليهم السلام را به خويشتنداري دعوت كنند و همه‌ي علماء و بزرگان روحاني جهان اسلام پيروان خود را به همدلي با برادران خود و رعايت احساسات مذهبي هر فرقه سفارش نمايند.

اينجانب اين مصيبت بزرگ و ساير مصائب مسلمين را به حضرت بقيه‌الله ارواحناه فداه تسليت عرض ميكنم.

خداوند شر مستكبران ظالم و كافر را از سر ملتهاي مسلمان برطرف نمايد.

والسلام علي عبادالله‌الصالحين
سيد علي خامنه‌اي
‪ ۲۴‬خرداد ماه ‪۱۳۸۶‬

هیچ نظری موجود نیست: