اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۹, چهارشنبه

نخواهد آمد روزي كه فرزندان خميني راه سازش را در پيش گيرند

خبرگزاري فارس:رئيس جمهور گفت: نيايد و نخواهد آمد روزي كه فرزندان امام(ره) راه سازش را در پيش گيرند و در مقابل اخم و تهديد مستكبرين تسليم شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران عصر امروز چهارشنبه در سالن پنج آذر نيروي مقاومت بسيج و در همايش فرماندهان بسيج سراسر كشور حركت براي ساخت حيات طيبه برپايه عدالت و توشه گرفتن براي زندگي جاويد در محضر خداوند را مهم‌ترين اهداف انبياء الهي دانست و تصريح كرد: جنس ماموريت و نهضت پيامبر اسلام زيبايي، نور و رحمت است و زشتي عقب‌گرد و انحطاط در آن راه ندارد.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه هويت و حركت بسيج همان لطافت، هويت و كار پيامبر اسلام است،گفت: بسيج ماموريتي جهاني دارد و جنس پيامش بر هدايت و محبت استوار است و نيز با نيرويي كه تنها وظيفه‌اش صيانت از حكومتي خاص است، متفاوت است.

وي همچنين بسيج را متشكل از انسان‌هاي مومن، ايثارگر و پرخرورش براي دعوت و مقدمه‌سازي تحقق آرمان‌ها خواند و اظهار داشت: بسيج خواهان خير و صلاح همگان است و نقطه مقابل اين دسته و گروهي نيست و بلكه تنها مدافع ارزش‌هاي الهي است.

رئيس جمهور با بيان اين كه امروز فضاي بسيجي در كشور حاكم شده است، تصريح كرد: پشتوانه بسيج انبوه افراد مومن و انقلابي است كه هر روز متشكل‌تر، جدي‌تر و هدفمندتر در جهت آرمان‌ها حركت كند.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بخشي از فرمايشات حضرت امام خميني مبني بر اين كه تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم، خاطرنشان كرد: مگر مي‌شود انسان مكتبي، انقلابي، متصل و پيرو ولايت نسبت به مسايل دنيا بي‌تفاوت باشد، چنانچه انديشه بسيج هم متعلق يك جغرافيا، نژاد و يا قوم خاص نيست، بلكه جهاني است و هر كجاي دنيا ظلم است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم.

وي با بيان اين كه نقطه پايان ظلم در همه اديان الهي وعده داده شده است، اظهار داشت: دنياطلبان با ثروت و تبليغات و وسوسه‌هاي شيطاني هميشه قصد كور كردن اين نقطه نوراني را داشتند و سعي كردند ذهن ملت‌ها را از اين حقيقت منحرف كنند.

رئيس جمهور تنها راه سعادت بشري را بازگشت به تعاليم الهي برشمرد و افزود: كيست كه مي‌تواند تنها بر پايه انديشه خود عدالت را برپا كند، هر كس كه اين ادعا را دارد، ادعايش شيطاني است، آنچه نظم نوين جهاني تلاشي سازمان‌يافته براي جلوگيري از حاكميت عدل الهي بود و براي بدل زدن و خنثي كردن حاكميت الهي آن را بيان كردند.

احمدي نژاد همچنين اظهار داشت: در جبهه استكبار پرونده امام زمان كامل شده است و فقط به دنبال آدرس مي‌گردند تا بروند كار را تمام كنند، در همين تهران عناصر بيگانه‌اي هستند كه از عرفا و مومنان خانه و محل ملاقات امام عصر (عج) را سراغ مي‌گيرند تا مانع تحقق حاكميت عدل الهي شوند،بايد مناطقي كه غفلت صورت مي‌گيرد و ما را از محور حقيقت عالم دور مي كند مورد توجه بيشتر قرار دهيم.

وي با اشاره به جنايات زورمداران دنيا در قاره‌هاي مختلف اظهار داشت: مگر مي‌تواند موحد بود،اما در مقابل پايمال شدن كرامت انساني فرياد نزد، نيامد و نخواهد آمد روزي كه فرزندان امام(ره) راه سازش را در پيش گيرند و در مقابل اخم و تهديد مستكبرين تسليم شوند.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه امروز موج عظيم بيداري فطري همه دنيا را در بر گرفته است، تصريح كرد: جيغ‌هاي بنفش سران كفر بي‌دليل نيست، آن‌ها نگران پيشرفت علمي ما نيستند،اما مي‌دانند كه با حاكميت ولايت و فرهنگ بسيجي انرژي عظيمي در دنيا آزاد مي‌شود و پرچمي از نور،عدالت و حقيقت‌خواهي در دنيا برپا مي‌شود، چنانچه امروز در جنوبي‌ترين شهرهاي آمريكاي جنوبي، آفريقا و آسياي ميانه و ساير نقاط جهان حرف‌هايي زده مي‌شود كه مردم ما در تهران نيز آن را بيان مي‌كنند بنابراين دنيا در حال حركت به سمت عدالت و پاكي است.

هیچ نظری موجود نیست: