اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۷ فروردین ۲۹, پنجشنبه

با گرگهاي آدم‌نما نمي‌توان دنيا را اصلاح كرد

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از قم ، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور امشب در جمع ايثارگران و خانواده شهداي استان قم آنها را پيشتازان عدالت و خداپرستي در عصر حاضر دانست و گفت: مي‌دانيد كه سفرهاي استاني و كار دولت خيلي سنگين است و دولت در يك استان با صدها نوع كار مواجه مي‌شود و بدانيد اگر ديدار با ايثارگران نبود، خستگي سفرهاي استاني به تنمان مي‌ماند.
وي ديدار با ايثارگران و خانواده شهدا را محل تجديد روحيه و حضور در درياي زلال پاكي‌ها دانست و ادامه داد: نقطه كامل جامعه بشري آن زماني است كه انسان كامل بر همه شؤون جهان حاكم شود اما بشر تا امروز نتوانسته به طور كامل به حجت خدا، خليفه خدا در زمين متصل شود.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: هركس به هر ميزان كه به انسان كامل نزديك شود و رنگ و بوي امام را بگيرد به همان اندازه اثرگذار مي‌شود و اينكه امروز ايران مثل خورشيدي در جهان مي‌درخشد بخاطر دل‌بستگي به اهل بيت است.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه ايران همه معادلات جهان را به نفع انديشه امامت به هم زده است، به دفاع مقدس ايران در مقابل مستكبران اشاره كرد و گفت: امروز ما به هرجاي دنيا مي‌رويم، سخن از ايران و رشادت‌ها و فداكاريهاي آن است و در هر سفر ما اين نكته را ياد مي‌كنيم.
رئيس‌جمهور با اشاره به سفر اخير خود به عراق افزود: در اين سفر گروهها و افراد مختلفي پيش ما مي‌آمدند و همه آنها سخنان كوبنده‌اي در دفاع از ملت ايران بيان مي‌كردند و حتي يكي از آنها مي‌گفت: ما به ملت ايران افتخار مي‌كنيم و اميد ما به شما است.
وي با اشاره به سرمايه‌گذاري صدها ميلياردي دشمن براي افزايش كينه‌ورزي عليه ملت ما اظهار داشت: تيري كه شما ايثارگران در قلب طاغوت شليك كرده‌ايد همچنان در حال حركت است و مستكبران را يكي پس از ديگري هدف قرار مي‌دهد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در دنيا به غير از طريق امامت هيچ حقيقت و كمالي وجود ندارد تصريح كرد: آنهايي كه خارج از اين دايره قرار دارند مرده‌ هستند آيا آقاي بوش زندگي مي‌كند؟ زندگي او بدتر از مردگي است آنها چگونه مي‌خواهند طعم شيرين ايمان و عشق به اهل بيت را درك كنند در حالي كه از صبح تا شب به دنبال فتنها و جنگ هستند.
رئيس جمهور روحيه شيفتگي اهل بيت و اطاعت از امام را برطرف كننده مشكلات عنوان كرد و با اشاره به دعوت خود از رئيس جمهور امريكا براي مناظره اظهار داشت: آنها ترسيدند چون در مقابل منطق امامت هيچ منطقي ندارند و به همين خاطر است كه دست به ترور، دروغ و فتنه مي‌زنند.
احمدي‌نژاد با اشاره به ديدار رهبران كليساهاي آمريكا با وي اظهار داشت: پس از سفر ما به نيويورك تعدادي از رهبران كليساها به ديدار ما آمدند و پس از آن جلسه از ما دعوت كردند كه در سفر آمريكا در جمع آنها حضور يابيم. در جريان سفر به نيويورك زمان و مكان ملاقات در يكي از كليساهاي مركزي نيويورك تعيين شد اما دولت آمريكا تنها دو روز قبل از آن جلسه از برگزاري اين ديدار در آن محل ممانعت كرد و جلسه در كليساي ديگري برگزار شد و اين كار توسط افرادي انجام شد كه مدعي آزادي هستند.
وي افزود: آيا راه‌حل مشكلات بشر غير از حاكم شدن انسان كامل و حجت خدا بر روي زمين است؟ مگر مي‌توان با گرگهاي آدم‌نما دنيا را اصلاح كرد.
احمدي‌نژاد اصلاح كامل را فقط با دست انسان كامل و حجت خدا امكان‌پذير دانست و اظهار داشت: انديشه امامت تجلي توحيد و همه پاكي‌ها است و قطعا ايستادگي ملت ايران در اين راه طليعه حركت آخرين است.
وي ادامه داد: افول استكبار جهاني و آمريكا آغاز شده و به همه دنيا اعلام مي‌كنم در هر كشوري در جهان اگر انتخابات آزاد برگزار شود و فردي موضع ضد استكباري و ضد آمريكايي داشته باشد حتما راي‌ اول را خواهد آورد، حتي اگر اين انتخابات در خود آمريكا باشد. به اروپايي‌ها هم گفتم كه اجازه دهيد در كشور شما انتخابات آزاد برگزار شود و انسانهاي آگاه و پاك بتوانند كانديدا شوند، آنوقت مي‌بينيد كه راي خواهند آورد؛ اين يك ادعا و حرف تبليغاتي نيست مي‌توانند آزمايش كنند.
رئيس جمهور همه اين آثار را به خاطر مجاهدتهاي امام و ملت‌ ايران و حاكميت ولايت در اين سرزمين عنوان كرد و اظهار داشت: مشكلاتي نيز هست كه برطرف مي‌شود و ملت قدرتمند ايران همچون ساير صحنه‌ها بر اين مشكلات غلبه مي‌كنند.
وي با بيان اينكه بايد خودمان را براي ورود به عرصه‌هاي جهاني آماده كنيم گفت: بعضي‌ها كه مسئوليتي دارند متوجه نيستند كه چه بايد بكنند كه اميدواريم يا متوجه شوند و يا با جايگزيني درست مشكل برطرف شود.
رئيس‌جمهور در پايان نويد داد: كه نور ولايت و انقلاب اسلامي دل ملتها را تسخير خواهد

هیچ نظری موجود نیست: