اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ مرداد ۷, یکشنبه

جنتي: اگر علي(ع) بود، بيش از اينها اعدام مي‌کرد

خطيب نماز جمعه تهران اعدام چندين نفر در شهر تهران را «بهترين اقدام انتظامي، سياسي و حتي فرهنگي دانست» و گفت: «اگر علي(ع) بود بيش از اينها اعدام مي‌كرد، ايشان مردي نبود كه با كساني كه امنيت جامعه را برهم مي‌زنند سازش كند

آيت الله جنتي، امام جمعه موقت تهران، روز جمعه از نيروهاي انتظامي و دستگاه قضايي براي اجراي طرح امنيت اجتماعي تقدير کرد.
دبير شوراي نگهبان گفت: آفرين بر دستگاه قضايي و نيروي انتظامي كه طرح امنيت اجتماعي را اجرا مي‌كنند.

خطيب نماز جمعه تهران اعدام چندين نفر در شهر تهران را «بهترين اقدام انتظامي، سياسي و حتي فرهنگي دانست» و گفت: اگر علي(ع) بود بيش از اينها اعدام مي‌كرد، ايشان مردي نبود كه با كساني كه امنيت جامعه را برهم مي‌زنند سازش كند.

جنتي يكي از اهداف اسلام را ايجاد امنيت دانست و افزود: اگر امنيت نباشد حكومت به هدف خود نمي‌رسد؛ لذا اين نوع كارها بايد ادامه يابد و مسئولان قضايي و نيروي انتظامي هم بدانند و مطمئن باشند كه مردم پشتيبان آنها هستند و از آنها حمايت مي‌كنند.

سعيد مرتضوي دادستان تهران روز سي و يکم تيرماه از اعدام 16 نفر خبر داد که به گفته وي «اراذل و اوباش» بودند. برپايه اخبار منتشر شده تاکنون براي حدود 40 نفر درخواست حکم اعدام شده است. نحوه محاکمه و عدم دسترسي به وکيل، نبود اطلاع‌رساني، اجراي سريع حکم ... از جمله انتقاداتي است که به اين اعدام‌ها شده است.

احمد جنتي که خود دبير شورايي است که مسئوليت رد صلاحيت‌هاي بسياري از کانديداهاي انتخابات را برعهده دارد، در ادامه به انتخابات تركيه نيز اشاره كرد و گفت:‌ در اين انتخابات حقيقتي كه همه مي‌دانستند اما به آن اعتراف نمي‌كردند، آشكار شد، مردم مسلمان در همه‌ جاي دنيا اگر آزاد باشند و بتوانند نظر خود را بگويند اسلام را به هر دين ديگري ترجيح مي‌دهند.

دبير شوراي نگهبان افزود: اين مساله اختصاص به تركيه ندارد و در همه كشورهاي اسلامي اگر فشار را از گلوي مردم بردارند و زنجيرها را از پاها بگشايند مردم به ميل خود اسلام را انتخاب مي‌كنند.


هیچ نظری موجود نیست: