اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ اردیبهشت ۲۵, سه‌شنبه

كيهان مقامات دولتي مذاكره كننده با آمريكا را «ساده لوح» می خواند

سكوت كيهان در برابر طرح احمدي نژاد براي برقراري ارتباط يك روزه با مصر

روزنامه كيهان امروز بدون اشاره به سخنان روزگذشته دكتر احمدي نژاد مبني بر آمادگي ايران براي برقراري ارتباط كامل با مصر - در عرض يك روز - اين بار مذاكره كنندگان با آمريكا را ساده لوح خواند.

به گزارش ايرانيوز در ستون گفت و شنود امروز اين روزنامه(كه نگارشي طنز دارد) آمده است :

گفت: چرا برخي از مسئولان كشورمان «ساده لوحي» مي كنند و قصد مذاكره با آمريكا را دارند؟

گفتم: چطور مگه؟

گفت: هنوز هم آمريكايي ها دارند براي ايران شاخ و شونه مي كشند و مي گويند منظور ما از مذاكره آن است كه ايران را تشويق كنيم در عراق نقش سازنده داشته باشد!

گفتم: آمريكا كه عراق را اشغال نظامي كرده، از تروريست هاي عراقي حمايت مي كند و در انفجارهاي عراق آشكارا دخالت دارد بايد دست از شرارت بردارد نه اينكه...

گفت: ولي با اينهمه كينه توزي علني و زورگويي آمريكايي ها معلوم نيست چرا برخي مسئولان ما فكر مي كنند لحن آمريكا ملايم تر شده است؟!

گفتم: چه عرض كنم؟! معلمي از دانش آموزي پرسيد كدام حيوان به انسان علاقه بيشتري دارد و دانش آموز جواب داد؛ آقا اجازه!... گرگ گرسنه!

اين روزنامه همچنين در كاريكاتور روز خود نيز موضوع مذاكره ايران و آمريكا را كه رسما از جانب دولت تاييد شده را به نقد كشيده است.

لازم به ذكر است كه اين روزنامه عليرغم مواضع تند پيشين در خصوص طرح هاي برقراري ارتباط با مصر - از هرگونه موضع گيري در خصوص سخنان روزگذشته دكتر احمدي نژاد مبني بر آمادگي ايران براي برقراري ارتباط كامل با مصر - آن هم در عرض يك روز - خودداري كرد.

سخنان روز گذشته رييس دولت نهم خطاب به خبرنگار الاهرام عنوان اول اكثر رسانه هاي امروز ايران بود

هیچ نظری موجود نیست: