اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

آیت الله علم‌الهدي:تلاش عناصرهرزه براي لغو حجاب در كشور


امام‌جمعه مشهد گفت: دلاوري‌هاي گذشته به نسل جوان ما هويت مي‌دهد و فتح خرمشهر به دو اصل "خدا باوري" و "خودباوري" استوار بود.


به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيداحمد علم‌الهدي، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مشهد كه در جوار حرم مطهر رضوي برگزار شد، گفت: از 30 سال گذشته تا امروز هر روز اين انقلاب براي ما يك افتخار و پيروزي بوده است و در خاطرات فتح خرمشهر اين كلام امام خميني(ره) مي‌درخشد كه فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد كرد".


علم‌الهدي ادامه داد: اين فرمايش امام(ره) در آن بحبوحه‌ي شادي و نشاط رزمندگان نه يك شعار ديني و احساسي، بلكه يك بيان استراتژيكي و راهبردي بود، يعني در همه مراحل جريان انقلاب و نظام بايد متكي به خدا بود و بدانيد كه تمام پيروزي‌هاي شما اراده خداست.


وي با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري، گفت: در مقابل ما قدرت كوچكي نيست، قدرت بزرگي مانند آمريكاست، قدرتي كه ديگر قدرت‌هاي جهان كه كشورهاي اروپايي باشند در برابر يك سرفه و اخم آن، جا خالي مي‌كنند.


عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: با اين وجود، نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم ايران در تمام سال‌هاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در برابر آمريكا ايستاده و در همه عرصه‌ها پيروز شده‌اند و هميشه اين آمريكا بوده كه شكست خورده و خوار شده است.


وي ادامه داد: من نمي‌دانم چرا يك عده خودفروخته و سست عنصر اصرار دارند كه ما از خدا و امام زمان(عج) صحبت نكنيم، كشور ما كشور امام زمان(عج) است؛ ما شكست‌هاي خود را به امام زمان(عج) نسبت نداديم بلكه پيروزي‌هاي خود را مديون ايشان مي‌دانيم.


حجت‌الاسلام علم‌الهدي با بيان اين مطلب كه عامل ديگر پيروزي ملت ايران، خودباوري است، ادامه داد: در جنگ، يك طرف داراي بيش از50 هزار نيرو و استحكامات قوي و نيرومند و مجهز به تمام تجهيزات نظامي بود و در سوي ديگر، يك عده در يك بيابان صاف به سمت اين نيروها در حال حركت بودند. اين افراد باور كرده بودند قدرت دارند و باور كرده بودند، پيروز مي‌شوند.


امام جمعه مشهد بيان كرد: امروز در كره زمين هيچ قدرتي قدرتمندتر از جمهوري اسلامي وجود ندارد زيرا قدرت به پول و سلاح نيست، قدرت به نيروي انساني است و نيروي چند ميليوني كه پاي اين نظام ايستاده، در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد.


وي گفت: عزيزان حفاظت اطلاعات يك شبكه جاسوسي اسرائيلي را دستگير كردند و آمريكا به صدا درآمد، استكبار به صدا درآمد كه در ايران آزادي انديشه نيست.


وي افزود: جامعه بين‌الملل، شوراي امنيت و استكبار جهاني، حقوق بشر را به افساري مبدل كرده‌اند و با يك عمليات رواني به نام حقوق بشر سعي دارند جلوي كشورها را بگيرند، در حالي كه در فلسطين كودك زير آور مي‌رود و اين را نقض حقوق بشر نمي‌دانند.


وي خاطرنشان كرد: بعضي از عناصر هرزه و خودفروخته ورق‌پاره‌اي را در دست گرفته بودند و براي لغو قوانين كشور و لغو حجاب در كشور تلاش مي‌كردند، اين‌ها جرياناتي است كه عناصر خود فروخته و جاسوسان استكبار به راه انداخته‌اند و اين، كار جريانات جاسوسي بوده است.


حجت‌الاسلام علم‌الهدي گفت: بايد با اين جريانات برخورد كرد، اين‌ها قضايايي نيست كه ما در برابر آن كوتاه بياييم.


وي خطرنشان كرد: ما بايد قوي و نيرومند با تكيه بر خدا باوري و خودباوري و الهام گرفتن از فتح خرمشهر، مبارزه با استكبار را تا روز آخر و نابودي استكبار ادامه دهيم.






سوال: قدرتمند ترین کشور جهان چرا باید از جاسوسانی که برای لغو حجاب فعالیت می کنند واهمه داشته باشد










هیچ نظری موجود نیست: