اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

فتواي حداد: تضعیف دولت حرام است

حداد عادل گفت: تضعیف دولت از ناحیه مجلس و یا هر دستگاهی كه باشد همیشه حرام است.

به گزارش فارس رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلیست اصولگرایان در انتخابات هشتم مجلس امروز (پنج شنبه) گفت: برخی مجلس را به دنباله‌روی یا سرسپردگی به دولت متهم می‌كنند و می‌گویند مجلس هفتم منفعل بود اما ما از اهداف رقبای سیاسی از بیان اینگونه اظهارات مطلع بودیم.

وی افزود: مجلس هفتم بنای مخالفت با دولت را نداشت و با دولت لج نمی‌كرد بلكه هر وقت تشخیص می‌داد كه دولت حرف خوبی زده آن را تائید می‌كرد و هر وقت هم كه تشخیص می‌داد می‌توان بهتر عمل كرد بر اساس آن عمل می‌كرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مخالفت دولت با مجلس به معنای تضعیف دولت نبود، اظهار داشت: انشاء الله مجلس هشتم برادرانه، دلسوزانه و به دور از حب و بغض به وظیفه خود عمل می‌كند و تضعیف دولت از ناحیه مجلس و یا هر دستگاهی كه باشد همیشه حرام است.

رئیس مجلس در همايش بانوان جبهه متحد اصولگرايان خطاب حاضران در جلسه گفت: اگر به دوستان ما در جبهه متحد اصولگرایان رأی دهید و لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم به مجلس راه پیدا كند فشار گرانی و تورم بر دوش مردم را كم خواهیم كرد.

حداد عادل تصریح كرد: هدف اصلی ما در مجلس هفتم نیز رسیدگی به مشكلات معیشتی مردم بود و ما در حد توان توانستیم به وظیفه خود در این زمینه عمل كنیم.

هیچ نظری موجود نیست: