اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ تیر ۲۷, چهارشنبه

بي‌ريا: هندوها و تبرك شيشه‌ اتومبيل احمدي‌نژاد؛ از وبلاگستان


27 -04-1386

مشاور محمود احمدی نژاد در امور روحانیت شب گذشته در مسجد جامع نیشابور گفت: احمدی‌نژاد حسنه من حسنات امام. مادران سرزمین ما عقیم نیستند از اینکه مانند احمدی‌نژاد را بزایند و در دامن خود بپرورند.

به نوشته سايت ني‌نا، حجت الاسلام سقای بی‌ریا در سخنرانی خود که به دعوت تشکل غیر رسمی حامیان مردمی دولت اسلامی شهرستان نیشابور و با استقبال رسمی فرمانداری شهرستان برگزار شده بود، با اشاره به دوران حکومت دولت پیشین تصریح کرد: مردم مدتی بود که لبخند را بر صورت رهبری نمی دیدند و آن چیزی که اتفاق افتاد جاده را باز کرد تا ارزش ها دوباره حاکم شود.

وی که از شاگردان و نزدیکان آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی است، در ادامه گفت: اگر تنها خدمت آقای احمدی نژاد این باشد که کشتی انقلاب را که اینان می خواستند 30 تا 40 درجه منحرف کنند و به قول خودشان در گذار از سنت به مدرنیته به گفتمان دینی نیاز داریم ولی پس از آن به گفتمان دینی نیاز نداریم، به مسیر اصلی برگردانده باشد کار ارزنده‌ای کرده است. وی با تاکید بر اینکه «مردم عاشق شعارها و حرکات احمدی نژاد هستند» افزود: حالا در زمینه بین المللی چنان رشدی داشته‌ایم که به قله عزت رسیده‌ایم.

این مقام دولت نهم خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد نقل می کرد که من در اولین سفری که به ازبکستان یا یکی از کشورهای آسیای میانه داشتم دیدم استقبال مردمی مثل سفرهای استانی است و مردم از یک ساعت قبل جمع شده و تکبیر می گویند.

سقای بی ریا با تاکید بر اینکه «ما چه عزتی از این بیشتر می خواستیم که احمدی نژاد قلب‌های مردم را متحول کرد» اضافه کرد: ایشان(احمدی نژاد) می‌گفت که در سفر شانگهای خانم‌های هندو آمدند و با دست مالیدن بر شیشه اتومبیل رئیس جمهور می‌خواستند خودشان را تبرک کنند. وی در ادامه خطاب به حاضران گفت: به فضل و برکت رای‌هایی که شما دادید کشتی انقلاب به سرعت حرکت می کند.

سقای بی ریا که منتقدان رئیس جمهوری را «کوردلان» می خواند، خاطر نشان کرد: آن کوردلانی که چشم معنا بینشان کور است و نمی توانند بشنوند که فرزند اسلام در سازمان ملل دعای فرج می خواند کور باشند.

وی ادامه داد: به فضل الاهی احمدی نژاد از پشتیبانی معنوی اهل بیت برخوردار است و بعد از این هشت سال نیز احمدی نژادهای دیگری در راهند.

مشاور رئیس جمهوری گفت: عده ای چوب لای چرخ دولت می گذارند و با پول هایشان اتاق فکر تشکیل می دهند تا احمدی نژاد را زمین بزنند که خدا زمین بزندشان.

وی از قول یکی ار بزرگان روحانی خطاب به شهرداری که منتقد سیاست های اقتصادی دولت بوده و او از وی اسم نبرد گفت: شما نمی خواهد نگران تصمیم گیری های دولت باشید چطور شما سر در می آورید که اقتصاد یک علم است ولی دکتر داودی که استاد مسلم اقتصاد است سر در نمی آورد.

سقای بی ریا در پایان با ذکر اینکه البته احمدی نژاد معصوم نیست و اشتباه هم می کند، تاکید کرد: دیدیم که 57 اقتصاددانی که نامه نوشتند و انتقاد کردند در دیداری صمیمانه با رئیس جمهوری و تیم اقتصادی وی شرکت کردند و عده ای هم گفتند که قانع شدیم.

هیچ نظری موجود نیست: