اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ تیر ۱۴, پنجشنبه

همایش جنگ تبلیغاتی علیه دولت احمدی نژاد

در همایشی درباره آنچه تبلیغات علیه دولت احمدی نژاد و راههای مقابله با آنها خوانده شده، یکی از سخنرانان بعضی روزنامه ها را به راه انداختن جنگ روانی علیه دولت متهم کرد.

گزارش ها حاکی است که در این گردهمایی دو روزه که در شهرستان گچساران در حال برگزاری است، آقای کلبعلی، از پژوهشکده "باقرالعلوم"، با در دست داشتن روزنامه‌‏های شرق، اعتماد، اعتماد ملی و هم‌‏میهن، روزنامه‌‏ها را به اعمال جنگ روانی علیه دولت متهم کرد.

همچنین فاطمه رجبی، همسر وزیر دادگستری و از دیگر سخنرانان این همایش گفت : احمدی ‌‏نژاد با حذف مصلحت‌‏گرایی ۱۶ ساله عده‌‏ای خاص، امروز شعار آرمانگرایی را که همان حکومت موعود است، سر می‌‏دهد و در رنسانس احمدی‌ ‏نژاد شکافی که بین حاکمان و مردم ایجاد شده بود، پر شد.

ابراهیم متقی، دانشیار دانشگاه تهران، از دیگر سخنرانان این همایش نیز متهم سازی، نومیدسازی و سانسور اطلاعات را از جمله تاکتیکها، اهداف و برنامه های "دشمنان" برای ایجاد عملیات روانی علیه کشور دانست.

قاسم روانبخش، از هفته نامه پرتو، سخنران دیگر این همایش گفت: "کسانی که سیاست تنش زدایی و گفتگوی تمدن ها داشتند، آیا توانستند به یک سفر امارات بروند؟ این درحالی است که وقتی احمدی نژاد به آن جا رفت، نخست وزیر همان کشور گفت اجازه بدهید که من راننده شما بشوم."

وی در ادامه گفت: "کاپشن احمدی نژاد را در بازارهای مکه روی دست می برند و می گویند هر چه از این ها دارید بفرستید."

آقای روانبخش همچنین به محبوبیت رئیس جمهور ایران در بین مردم کشورهای عربی اشاره کرد و افزود که نفوذ اسلام در آمریکای جنوبی نیز افزایش قابل توجهی یافته است به گونه ای که چاوز تا الان "سه بار" به ایران آمده است.

در حاشیه این همایش بسته‌‏هایی حاوی کتاب احمدی‌‏ نژاد معجزه هزاره سوم نوشته فاطمه رجبی و سی دی تصویری هشت سفر استانی احمدی‌ ‏نژاد بین شرکت‌‏کنندگان توزیع می‌‏شود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا یک جنگ روانی علیه دولت کنونی ایران به راه افتاده است؟

هیچ نظری موجود نیست: