اهداف جامعه ایرانی چیست؟ « ما چگونه فکر می کنیم» و آنچه که در ایران مهم انگاشته می شود.

۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

قدرداني آيات عظام از اجراي طرح امنيت اخلاقي

سرويس شهرستان ها-
آيات عظام مكارم شيرازي و موسوي اردبيلي در ديدار رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا در قم با وي گفت وگو كردند.

آيت الله مكارم شيرازي در اين ديدار گفت: كاري كه شما شروع كرده ايد خيلي ها مي خواهند فقط در مبارزه با بدحجابي محدود شود، اما كار شما مقياس بسيار وسيعي دارد و همه بايد از كار شما تشكر كنند و تا آنجايي هم كه من اطلاع دارم از اين حركت همه راضي هستند.

آيت الله مكارم شيرازي با تاكيد بر اطلاع رساني مناسب افزود: با استفاده از بسترهاي موجود (ائمه جمعه، بزرگان علم، خطبا و مداحان و همه كساني كه تريبون در اختيار دارند) ناهنجاري ها و خطرات ناامني هاي اخلاقي را به مردم بگوئيد و در اين كار از آنها كمك بگيريد.

وي در پايان ضمن اشاره به ايجاد فرهنگ سازي مناسب اجتماعي و فرهنگي گفت: پليس بايد در صدا و سيما و حوزه هاي مختلف فرهنگي و تبليغاتي حضور پيدا كند و به مردم بگويد كه جوانان شما در خطرند تا مردم با اين تفكر شما بيشتر آشنا شوند.

همچنين به گزارش خبرنگار كيهان از قم، آيت الله موسوي اردبيلي نيز در اين ديدار گفت: اصل كار خيلي لازم است. دهه اول انقلاب براي مبارزه با بدحجابي طرح هايي اجرا شد، اما موفقيتي نبود چون مامورها كاركشته نبودند و طرح ها خام بودند ولي الان آمار موفقيت به صورت نسبي خوب است و كارهايي كه انجام داده ايد بسيار خوب است و مهم نيست كه حتي صد درصد پاسخ بگيريد. آيت الله موسوي اردبيلي افزود: در طرح ها دقيق باشيد. با دقت و تامل با مامورهاي مجرب و آموزش ديده كار را دنبال كنيد ولو اين كه خيلي سريع نتيجه ندهد، چنانچه رضايت خدا مدنظر باشد رضايت مردم جلب خواهد شد.

براساس اين گزارش سرتيپ اشتري رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا در اين ديدار در گزارشي به تشريح امنيت اجتماعي و اخلاقي پرداخت

هیچ نظری موجود نیست: